Verzenden en retourneren

Verzending

Wij proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Binnen een week verzenden we uw bestelling via PostNL.
Wij hanteren een standaard verzendtarief van 6,95 per bestelling.

Ophalen of meenemen

U kunt er ook voor kiezen om de bestelling zelf op te komen halen bij onze hoofdlocatie in Den Oever. Dit adres is:

  • Adres :
  • Eges Dyslexiezorg
  • Laan Bloys van Treslong 27
  • 1779 BA Den Oever

Nog een optie is om een medewerker van uw pakketje mee te laten nemen naar een locatie. Dit is alleen mogelijk als u of uw kind leerling is bij EGES of als wij langskomen op de school waar u het wilt laten bezorgen. Wij brengen het alleen langs als wij zelf al naar die locatie toe gaan. Mocht u hierover vragen hebben kunt u ons mailen op service@eges.nl

Retourneren

Retourneren kan binnen 14 dagen na levering van uw bestelling.
Wij accepteren alleen onbeschadigde artikelen. 

Retourneren via een PostNL-locatie 

  1. Pak het gekochte artikel weer goed in, zodat het niet beschadigt.
  2. Plak het bijgeleverde retourlabel op uw pakket
  3. Geef het pakket af bij een PostNL-locatie naar keuze en frankeer het voldoende.

Raadpleeg de locatiewijzer van PostNL om te kijken welk punt bij u in buurt geopend is. 

Retourneren bij een medewerker (GRATIS)

Producten die u in onze webshop hebt gekocht, kunt u ook bij een medewerker of op ons hoofdkantoor retourneren. De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalwijze die u heeft gebruikt voor uw aankoop. Het is niet mogelijk het aankoopbedrag contant te ontvangen.

Retourneren vanuit buitenland

Wanneer u een bestelling vanuit buitenland wilt retourneren, dient u met ons contact op te nemen via service@eges.nl.

Terugbetaling

Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen aan u terugbetaald. De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalwijze die u heeft gebruikt voor uw aankoop. Heeft u bij uw bestelling verzendkosten betaald, dan krijgt u deze volledig vergoed indien u de gehele bestelling retourneert. Mocht u bepaalde artikelen willen houden en slechts een deel van de bestelling willen retourneren, dan worden deze verzendkosten niet vergoed.

Overige vragen

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice service@eges.nl. Vermeld hierbij uw ordernummer, zodat wij u snel van dienst kunnen zijn.