Wij zijn gesloten van 22 juli tot en met 27 augustus.
Wij proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Binnen een week verzenden we uw bestelling via PostNL.
Wij hanteren een standaard verzendtarief van 6,95 per bestelling.
Boven €25,= wordt er geen verzendkosten gerekend.
U kunt er ook voor kiezen om de bestelling zelf op te komen halen bij onze hoofdlocatie in Den Oever. Dit adres is:
Nog een optie is om een medewerker van uw pakketje mee te laten nemen naar een locatie. Dit is alleen mogelijk als u of uw kind leerling is bij EGES of als wij langskomen op de school waar u het wilt laten bezorgen. Wij brengen het alleen langs als wij zelf al naar die locatie toe gaan. Mocht u hierover vragen hebben kunt u ons mailen op service@eges.nl
Retourneren kan binnen 14 dagen na levering van uw bestelling.
Wij accepteren alleen onbeschadigde artikelen.
Raadpleeg de locatiewijzer van PostNL om te kijken welk punt bij u in buurt geopend is.
Producten die u in onze webshop hebt gekocht, kunt u ook bij een medewerker of op ons hoofdkantoor retourneren. De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalwijze die u heeft gebruikt voor uw aankoop. Het is niet mogelijk het aankoopbedrag contant te ontvangen.
Wanneer u een bestelling vanuit buitenland wilt retourneren, dient u met ons contact op te nemen via service@eges.nl.
Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen aan u terugbetaald. De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalwijze die u heeft gebruikt voor uw aankoop. Heeft u bij uw bestelling verzendkosten betaald, dan krijgt u deze volledig vergoed indien u de gehele bestelling retourneert. Mocht u bepaalde artikelen willen houden en slechts een deel van de bestelling willen retourneren, dan worden deze verzendkosten niet vergoed.
Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice service@eges.nl. Vermeld hierbij uw ordernummer, zodat wij u snel van dienst kunnen zijn.